1. Ce este acest site?
Prin intermediul site-ului www.analizeonline.ro, rețeaua de laboratoare Clinica Sante pune la dispoziție o platformă online prin care Utilizatorul poate comanda servicii medicale de laborator (analize medicale). Prețurile afișate pe acest site sunt finale, nu sunt purtătoare de TVA și sunt reduse cu 12% față de prețul de listă. Plasarea unei comenzi online pe acest site și achitarea ei cu cardul bancar reprezintă o operațiune de cumpărare a serviciilor Clinica Sante.
2. Ce se întâmplă după ce achit online?
Procesăm comanda și după ce ne asigurăm că datele sunt importate corect în sistemul informatic de laborator, îți trimitem un email cu statusul comenzii (Comandă preluată). Din acest moment poți să vii în centrele noastre de analize, aici anunți personalul din recepție că ai comandat online și le dat datele tale (nume, prenume). Colegii îți vor elibera pe loc Buletinul de servicii/Buletinul de recoltări și te vor invita în sala de recoltare.
3. Cum mă pregătesc pentru recoltare?
Vei primi pe email condițiile pe care trebuie să le respecți înainte de recoltare și modul de pregătire pentru recoltarea analizelor! Impactul variabilelor preanalitice este mare asupra calităţii rezultatelor de laborator, de aceea te rugăm insistent să respecți întru totul indicațiile primite.
4. Trebuie să mă programez?
Nu este nevoie de programare! După ce ai primit informațiile despre recoltarea probelor biologice, te așteptăm în oricare centru de analize Clinica Sante din țară.
5. Pot să comand analize pentru altă persoană?
Răspunsul este Da - poți comanda analize pentru persoanele dragi ție (părinți, bunici, rude, prieteni). Fie că dorești să le faci un cadou celor dragi sau știi că au nevoie, serviciul nostru îți permite să comanzi analize și pentru altcineva.
Indiferent că te afli în țară sau ești în străinătate, odată ce optezi pentru acest serviciu, noi vom contacta pacientul (persoana pentru care ai comandat analize) și îi vom oferi toate informațiile necesare pentru ca recoltarea să se întâmple în cel mai scurt timp, în condițiile impuse de laborator. Dacă nu vom deține toate informațiile, vom apela la tine pentru mai multe detalii.
6. În cât timp să merg la recoltare?
Trebuie să te prezinți în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la plasarea comenzii. După această perioadă, cererea de analize va fi ștearsă din sistemul nostru informatic de laborator.
7. Pot să plătesc analizele prin finanțare (card de credit)?
Nu, din păcate acest serviciu nu este disponibil momentan.
8. M-am răzgândit. Primesc banii înapoi?
În cazul în care dorești rambursarea contravalorii comenzii, te rugăm să ne trimiți un email de informare cu decizia ta de a anula comanda. Rambursarea sumei se va efectua prin transfer bancar în termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii.
Atenție! Odată inițiat, procesul de rambursare este ireversibil, iar cererea de analize va fi ștearsă din sistemul nostru informatic de laborator
9. Cum pot plăti analizele?
Comanda se va plăti în cadrul completării formularului de pe site, procesul seamănă foarte mult cu o comandă uzuală pe orice site de comerț electronic. Autorizarea plății se va face printr-un procesator extern specializat, PlatiOnline, iar plata este securizată.
10. De ce să folosesc acest serviciu?
Printre multiplele beneficii, îți amintim că așa economisești timp prețios. Am dezvoltat acest serviciu cu scopul de a reduce masiv timpii de așteptare pentru toți pacienții din recepții. Procesul de înregistrare devine mai simplu și mai rapid.
11. Există o schimbare în datele mele de contact. Cum pot face această schimbare pe site?
Dacă n-ai primit încă email de confirmare că ți-am preluat comanda, tot ce trebuie să faci pentru a schimba datele de contact pentru contul tău este să editezi câmpurile din secțiunea de profil de pe site. Dacă vrei să faci schimbarea după ce noi am preluat deja comanda în sistemul informatic de laborator, trebuie doar să ne anunți printr-un email sau mesaj și un operator va face modificarea în sistem.
12. Cum beneficiez de 12% reducere la analize medicale comandate online?
Pentru a beneficia de 12% reducere la comanda dvs. de analize online NU este nevoie să dețineți un card de fidelitate Clinica Sante sau să introduceți seria cardului de fidelitate Clinica Sante în coșul de cumpărături. Reducerea de 12% este aplicată deja la analizele selectate din magazinul online (prețurile afișate sunt deja reduse cu 12%).
13. Am o altă întrebare. Cum fac sa aflu răspunsul?
Ai următoarele variante:
- poți să contactezi colegii din centrele de analize din rețeaua națională, în mod special pentru întrebări legate de prezentarea la analize sau pentru rezultate. Poți găsi cel mai apropiat centru de analize aici.
- poți să ne transmiți un e-mail la shop@analizeonline.ro. De asemenea, de luni până vineri, în intervalul 9-18 ai la dispoziție serviciul de chat. Apasă pe iconița din colțul dreapta jos a ecranului și vei intra în contact cu noi. Răspundem tuturor întrebărilor în cel mai scurt timp posibil, însă te rugăm să ai în vedere faptul că în funcție de numărul de solicitări timpul de răspuns poate să varieze.
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.