Dacă aveți vreo sugestie sau vreo nemulțumire legată de serviciile oferite de Clinica Sante, vă rugam să ne contactați. Părerea dumneavoastră este foarte importantă pentru noi și ne ajută la îmbunătățirea permanentă a serviciilor oferite.
Informațiile cu privire la problema întâmpinată, vă rugăm să ni le transmiteți, folosind unul dintre următoarele canale de comunicare:
Telefon *8787 serviciul Call Center – program L-V 7:00-23:00; S 8:00-16:00
email la office@clinica-sante.ro
Vă asigurăm că vom depune toate eforturile în vederea soluționării corecte și eficiente a aspectelor aduse la cunoștință, oferindu-vă răspuns în cel mai scurt timp posibil.
Termenul maxim de soluționare a unei reclamații este de 30 de zile calendaristice. În cazul în care demersurile întreprinse de Clinica Sante pentru soluționarea reclamației depășesc acest termen veți fi informat de către Serviciul de Relații cu Pacienții cu privire la prelungirea termenului de soluționare.
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.